Sex m.m

2009-11-13 - 13:47:47

Ang sex..

Nu har jag ju vart borta en vecka på semster men nu är man hemma igen och ska försöka blogga järnet , hehe..

Jo ang sex som jag skrev om i ett tidigare inlägg så vill jag bara tillägga för er som tror att jag kanske inte bryr mig om sexet så stämmer inte det, för då skulle jag inte sitta här med två barn med mindre än 1 år och 4 månaders ålderskillnad men iaf jag håller med Mervi fullständigt, det är inte kvantiteten på sexet som spelar någon roll utan det är KVALITETEN.. Bra sagt och stämmer tillfullo..

Har inte tänkt skriva så mkt om semestern idag men kanske skriver lite iaf.. Tänkte ladda upp massa bilder under dagen/kvällen imorrn iaf.. Var iaf på Liseberg och satan va kul jag hade, kände mig som ett barn igen, åkte Balder i vanlig ordning och självklart flume ride och även den nya uppsvingen som jag verkligen total diggade.. Hade velat åkt mkt mer än det jag hann åka innan regnet öste ner.. Åkte endel med Emilio åxå och även Lisebergsbanan med Johan 2 gånger eftersom den var typ den enda han vågade åka och flume ride.. haha.. han kallar mig psycho för att jag åker ALLT och inte tycker något är obehagligt, jag bara skrattar mig igenom allt.. hihi.. Lillan sover och äter bra och har sånt fint leende som vi ser vääldigt mkt av, fina bebis.. Emilio är åxå helt jäkla underbar men är helt i trotsåldern nu.. dock är han sjuk igen så det blir VC imorrn IGEN, stackars krake.. älskar mina barn sjukt mkt..

Nä ska kolla till ungarna nu, kanske hinner skriva en gång till innan jag lägger mig. Bye!

Skrivet av Maddeliix 22 juli 2008 klockan 00:23

sex är så överskattat..


Sex är otroligt viktig del i ett förhållande men är det verkligen det viktigaste? Vad säger ni?

Utan sex skulle jag inte överleva men inte utan mat heller om man säger så..

Skrivet av Maddeliix 13 juli 2008 klockan 22:12

semester imorrn..


Gud va jag längtar att få åka iväg, har fixat husvakt nu..

Ska bada i havet om jag blir frisk och Emilio bara kommer älska maneterna tror jag .. Sen blir det Liseberg, sen en dag ska vi väl ut och äta, jag och Johan men det e lite jobbigt eftersom jag fortf ammar lillan så man måste ju passa tider.. Sen blir det väl kanske Ullared om vi har tid.. Sen kanske nåt besök hos min släkt i GBG, vi får se.. Sen blir det massa mys och bara vara..

Nä nu ska jag packa om lillan vill sova, jag har ätit massa kladdkaka och jordgubbar idag så hon har sån magknip.. ursch stackarn.

Skrivet av Maddeliix 13 juli 2008 klockan 22:00

Fyller år..

Idag fyller min älskade Johan år, 27 år!.. Han fick en jätte fin tavla av mig med bilder han ville ha i.. Sen har jag gjort fläskfilé i allround marinad och potatisgratäng och till efterrätt (när vi nu får plats med det) så blir det kladdkaketårta med jordgubbar *mumma*..

Det finns en konstig människa på denna jord som snokar bland mina grejer överallt, hon bor i tälje och jag känner henne inte men hon känner ett flertal jag känner eller snarare vet att dom finns och hon har fan snokat bland mina grejer i över 7 år och jag känner henne inte, jag måste vara så intressant.. bloggen får vem som helst läsa, kända som okända men hon letar upp mig överallt. Har mött henne på stan ett flertal gånger och hon tittar typ med mördarblick mot mig men jag känner henne inte ens .. Snurrigt!..

Nä dags att mata lillan och ge Johan en fet puss!:.

Skrivet av Maddeliix 13 juli 2008 klockan 16:22

Idag ska jag..


Nu ska jag sminka mig, klä på lillan & Emilio sen åka till Din Bil och köpa oljefilter sen ska jag till min pappa som ska byta det.. Sen vet jag inte vad som händer men ska väl försöka få ordning så mkt som möjligt här hemma om jag får chans.. Så jag slipper städa i helgen.. Egentligen är det inte så mkt som ska göras men det tar tid.. Städa båda badrummen, städa sovrummet (damma, bädda nytt m.m), städa vardagsrummet men det behövs ju varjedag eftersom det är där Emilio leker men jag ska damma åxå, sen är det dammsuga och torka golv men det för vänta till lördag kväll eller söndag förmiddag likaså köket som ska städas..

Nä nu är det dags för mig att skynda på lite..

Skrivet av Maddeliix 11 juli 2008 klockan 10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0