Semestern -08

2009-11-13 - 13:50:57

Lite mer bilder..

Lovade ju er bilder, så nu har jag tyå 20 min på mig innan detta dygn e slut ..

Har vart på stranden mesta delen av dagen så har inte hunnit med datorn.. Sen har Emilio halsfluss så man får ta det lite lugnt och så åxå..

här kommer fler bilder från semestern.. Förresten är det skiiitkul att få så mkt kommentarer av er , *me like*..

Hos mamma

 

Hos mina släktingar

 

 

 

Johan & Emilio kollar kossorna..

 

 

Jag och min bror i uppsvinget på liseberg

 

 

 

han gör nån keff min här men är min love ändå. hihi

 

 

Kvällsfika hos min mamma, fråga mig inte vad min bror gör, haha.. sorry mackan..

 

 

 

Pappa busar med lillan..

 

Vår lilla tum-sugare

 

Emilio helt överlycklig..

 

Lillan och jag, bero om ursäkt för hur jag ser ut.. FY!

 

Mammas lilla bonde.. hihi

 

Nyaste bilden på mig med mitt nya halsband som jag fått av Johan, fick det som en överraskning på semestern..

Skrivet av Maddeliix 24 juli 2008 klockan 23:58

bilder..


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Detta är några bilder från semester. fler kommer imorrn..

Godnatt. Är på uruselt humör så vill inte skriva mer. Det enda jag kan säga är att jag vill försvinna för gott från denna jord!..

Skrivet av Maddeliix 24 juli 2008 klockan 01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0