Semester -08, Ullared m.m.

2009-11-13 - 13:53:50

Jävlar va ont det gör..

Idag va vi på stranden mellan 10-16 och JÄVLAR va jag har bränt mig, det gör så sjukt ont så jag kan inte luta mig bakåt, inte bära barnen eller nått annat.. Lider verkligen.. Har ni nått förslag om hur jag ska göra det lite bättre iaf?

Imorrn ska vi fira min lillebror och innan det ska vi bara VILA , Yeah!.. På måndag börjar Johan jobba igen, suck.. så jäkla trist!..

Ni har fortfarande inte kommit med tips va jag ska ha för skor på dopet, hjälp tack ..

Lite bilder från idag;

Emilio på stranden och bilden under är efter emilios egen lagade "mat". hihi..

 

 

Johan nybadad.. Så fin!

 

Terror på stranden..

 

Utsikten idag

 

Lillan när vi kom hem..

 

Skrivet av Maddeliix 26 juli 2008 klockan 23:22

Mer semster bilder.


Nu tror jag att jag lägger upp dom sista semesterbilderna , höhö..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skrivet av Maddeliix 25 juli 2008 klockan 23:17

Inköpen..


Här kommer lite bilder på några av inköpen som gjordes under semestern. Har varken ork eller tid att ta kort på allt men litegranna..

Nya klockan..

 

Lite kläder till lillan och en tavla till Emilio och en till Johans föräldrar..

 

Lite leksaker..

 

Mina nya skor. Love them..

Skrivet av Maddeliix 25 juli 2008 klockan 22:21

Shiit..

Redigera inlägg

Idag gick vi upp halv 8 sen duschade jag av mig lite fort sen slängde vi ner strandgrejerna i en väska och åkte iväg till stranden.. dit kom vi väl vid halv 10-tiden sen var vi där så vi kom hem runt 17-tiden, så skönt. Men SHIIT va jag bränt sönder mig, kan knappt röra mig men vi ska dit imorrn igen för Emilios skull, han älskar det..

Bensinen har gått upp igen, fuck!..

Jag måste köpa skor till dopet, förslag på vad jag ska köpa till denna klänning?

Skrivet av Maddeliix 25 juli 2008 klockan 22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0