Rörmokaren..

2009-11-12 - 11:49:39



Förhoppningsvis kommer han idag.. Dom sa antingen måndag eller tisdag och då vill man ju inte åka nånstans om dom ringer och jag som vill shoppa lite mer kläder och dom där örhängena och Johan vill klippa sig.. Appropå Johan så borde ju han och Emilio komma från dagis vilken sekund som helst .. Jag har hunnit duscha, föna håret, sminkat mig lite, plattat håret och klätt på mig lite mjukis-kläder.. Och allt det på knappt en timme! Helt förvånad!.. Så har jag även fått Nathalie att fixa Emilios nappflaskor.. Jäkla unga mat-vägrar sedan 5 dagar tillbaka.. Har ätit lite lite men inte mkt alls.. Hatar när det blir så.. Han har alltid vart liten och svår i maten men för ca 2 månader sedan så började han äta riktigt bra men nu är det borta. Även när han var magsjuk fick han i sig lite.

Nej dags att göra lite nytta.

Uppdaterar senare om dagen!

Skrivet av Maddeliix 7 april 2008 klockan 10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0