Pitbull

2009-11-13 - 13:55:11

Måste bara visa detta..


Eftersom det blev så mkt snack om mitt troll i denna blogg helt plötsligt så måste jag bara lägga upp denna bild som jag ääälskar så mkt..

Skrivet av Maddeliix 27 juli 2008 klockan 12:59

PITBULL , hihi.. Att det kan störa så många människor..


Ja herregud va gör man i nån annans blogg om man bara vill provocera fram ett bråk eller leka lärare. Jag vet vad min hund behöver så ni kan ge er kunskap till nån som behöver det, okej?! Och sen hur jag skriver PITBULL, Pit Bull, what ever, right? Vi vet ju vad vi talar om eller?.. Nä nu är det nog med pitbull snack ..

Idag ska vi fira min bror som fyller 12, han får lite pengar för jag varken vet vad jag ska köpa till honom eller orkar åka och leta nått idag i denna värme.. Efter att jag brände mig igår vågar jag knappt gå ut i solen, fy tusan.. sitter i skuggan med en gnällig emilio och en skrikande lilla i sovrummet, hon vill inget i denna värme.. strax ska jag få Emilio att sova så jag kan duscha till kalaset som vi ska vara på vid 3 typ.. så det känns lite bråttom med allt..

Nä nu e det dax att gå, bloggar senare om jag kommer på nåt att skriva om ..

tack linda för tipsen ..

Skrivet av Maddeliix 27 juli 2008 klockan 12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0