pics..

2009-11-12 - 23:08:47

Haha..

Ja Helena det hade med messet jag skickade att göra , gissa vem som fick åka och handla JO jag.. hehe..
Haha jag tänker åxå så på S men man ser ju inget konstigt med det men man tänker som du sa.. ..

Tack för alla snälla kommentarer om barnen, jag är verkligen en stolt mami, fast dock en väldigt trött mami idag!... Vill ut och sola men värmen skulle ta död på mig..

Linda du är för söt att du ringer men klantiga jag slarvade bort telefonen men så låg den där jag borde förstått att den låg, i BILEN som alltid! Så jäkla typiskt mig!..

Idag ska jag slappa för jag är på urruttet humör.. Börjar känna mig hängig åxå typ snorig och ont i halsen och har fått en jäkla rethosta.. skulle åkt iväg och inhandlat lite saker idag men nej jag orkar faktiskt inte.. om man nu får säga så utan att höra "vad var det jag sa".. Emilio är såå jäkla trotsig just nu, han lugnade ner sig en stund under någon eller några dagar eller så men nu är det tillbaka.. Phu.. det gör mig helt slut.. Sen är det lite annat skit som grämer mig eller hur man säger.. skitsamma hur man säger egentligen för jag säger så.. Vill bara flytta en bit härifrån för att komma bort från allt gammalt och slippa tänka på massa gammalt skit, långsint som jag är..

Nä nu börjar lilla damen gny så bäst att hoppa in i duschen innan det övergår till skrik..

och så fes hunden, FY FAN!.. värre än pesten!..

Min tatuering som jag gjorde för typ 2 år sedan..

Förrsten den 21 maj hade jag och Johan bott ihop i tre år.. sjukt fort tiden går.. Dock har vi "bara" vart tillsammans ca 2,5 år.. den 1 september tror jag det är 3 år.. Tänk att jag vågade göra tatueringen så tätt inpå vi blivit tillsammans..

Skrivet av Maddeliix 29 maj 2008 klockan 11:20

Gamla bilder på min skatt..


Mamis sweetypie 5 månader..

4 månader och guuuud så söt!..

Jag när jag var liten..

 

SÖT!

 

 

Nyårsafton (datum på kameran é fel)

 

9 månader och jordens underbaraste bild och unge!..

 

8 månader på babysim..

 

8 månader, påväg att handla lite..

 

Pappa & son kollar spännande på tv, Emilio 6 månader ..

Skrivet av Maddeliix 28 maj 2008 klockan 11:57

kondomer, haha..

tycker ni att det är pinsamt att köpa kondomer?.. jag själv som står i kassan ser inget som helst konstigt eller pinsamt med att nån köper kondomer och har heller inga problem att köpa de själv om det skulle behövas.. men jag vet att vissa ALDRIG skulle göra de.. Så ja till frågan igen, tycker ni det är pinsamt att köpa det?

Igår blev det verkligen storhandla men hann inte med allt jag skulle eftersom jag var så sen iväg för att lillan ville äta hela tiden innan vi skulle åka.. Sen när Johan kom från jobbet åkte vi hela familjen utom katten och gick en jätte lång promenad, tror det tog ca 2 timmar och Emilio gick iaf ca 3/4 delar.. Sen sov han gott!.. Idag är det bara softa som gäller och städa lite dårå..

Måste verkligen köpa ett bärsele men vill ha ett svart, nån som har det till salu för en 500-hundring max? Känns så jävla onödigt att köpa en helt ny när jag bara kommer använda den här hemma..

Nu till lite bilder.. Kommer mer bilder sedan.. Har bestämt att jag ska hinna blogga minst en gång till innan jag hämtar Emilio på dagis..

Här är när vi blåste bubblor med Emilio häromdagen..

här har vår lilla teaterapa klättrat upp i kattställningen Haha.. Söt!

 

Ute på altan och blåser bubblor..

 

 

Och så 2 nya bilder på lillan från igår..

Skrivet av Maddeliix 28 maj 2008 klockan 10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0