Okej lite bilder..

2009-11-12 - 22:32:38

Ni som undrar varför jag inte har några bilder på b.la badrummen, hela vardagsrummet, tvättstuga och bebisens rum är för att jag helt enkelt inte vill ta kort där för att det inte är speciellt fint just nu. Nästa projekt här hemma är bebisens rum men eftersom min syster bor här fram till juni - juli så kan vi inte börja där inne än men det är iaf nästa bilder som kommer upp.. Och tvättstugan kan jag visseligen ta kort på för det är en tvättstuga men inte just nu för det har vart översvämmning där ännu en gång.. Hallen kommer det bild på så fort vi satt upp lampan där annars blir det såå dåliga bilder, tro mig jag har försökt!..

Men here we go!..

Infarten till huset..

Infarten igen i konstigt sommarljus..

Framsidan från sidan..

Huset i vintras..

Endel av trägården i konstigt sommarljus..

 

Äppelträdet b.la..

 

Ofixad del av stora gräsmattan.. Hundens lekplats..

 

Sidan av huset..

 

Rabarber och vinbär *MUMS*..

 

Altan från sidan.

 

Vår så ofixade altan.. Det får bli under sommaren eller nästa sommar den oljas m.m..

 

Baksidan..

 

Lekplatsen, dit ska vi fixa en sandlåda och ta ut rutchkanan m.m i sommar..

 

Del av tomten på baksidan..

 

Större del av tomten..

 

Den igen sååå ofixade altanen..

Skrivet av Maddeliix 25 april 2008 klockan 11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0