Ny dag nytt humör

2009-11-12 - 11:28:12

En ny dag ett nytt humör...

Eller snarare en ny minut och ett nytt humör, herregud var likadan när jag väntade Emilio, ena sekunden grät jag för att jag inte hade oboý nästa skrek jag eller åtminstonde gnällde för att jag vart blöt på strumpan när jag gick in i badrummet, det är fanimej pinsamt.. Graviditetshormoner heter det va?! ;).. hehe..

Ikväll ska jag jobba iaf till 23:30, får väl se hur humöret håller sig då med tanke på många som festar och kommer in och vet knappt vad dom gör när dom ska betala, DOM är riktigt pinsamma!..

Ja, ska på en kryssning runt den 15onde feb men har inget att ha på mig, helt dött i kläddjungeln för gravida, förslag på snygga mammakläder någon?..

Emilio springer omkring här på golvet och pratar högt och tydligt med både katten & hunden, man får bäst svar då!.. :D.. min lilla plutt!..

A har inte riktigt kommit in i dethär bloggandet men får se om jag lyckas skriva något som gör någon intresserad, idag är jag iaf i vecka 22+5, helt sjukt va tiden går fort.. Och nu har sambon bestämmt vagn, (eller det kanske jag skrev förra gången?!) men iaf en Phil & Ted, HATAR den vagnen men han vägrar någon annan för då måste han köpa kombi ;), hehe.. så ja det är väl bara le & se glad ut..

Nä nog för nu, nu e det dags för lunch. Puss!

Bilder kommer nog i nästa inlägg!

Skrivet av Maddeliix 18 januari 2008 klockan 11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0