Nu har man blivit några kilo tyngre igen!

2009-11-12 - 11:36:03



Ja, vi käkade precis pizza.. Johans val!.. Emilio fick "ris & festkyckling" tror jag det hette från 1 1/2 år och han älskade det.. han drack även helt själv ett glas vatten med lite is i dock fick han en kall-sup .. Nu är Johan ute i garaget och meckar med bilen medans Emilio kollar tv och jag sitter här en stund.. Sen blir det glass-stund *MUMS*..

Känner att min blogg är rätt tråkig och meningslös men jag vet inte alls vad jag ska skriva om, nu såhär dom sista veckorna innan bebis kommer har jag inte så mkt att berätta, hehe.. Vi gör inte mkt alls.. Imorrn är det dags för dagis igen efter ca 2 månaders sjukdom i streck, han var där två dagar sen fick han förkylning och lunginflammation så då blev han borta och så blev han magsjuk och sen öroninflammation på det.. Men imorrn så.. Det blir väl en ca 3 månader lång inskolning men det ska nog gå bra, Johan är den som håller i inskolningen och det känns riktigt bra!.

Ikväll är det "barnmorskorna" på tv, jag ska INTE missa det den här gången..

Skrivet av Maddeliix 2 april 2008 klockan 19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0