Nu är rörmokaren här..

2009-11-12 - 11:51:31


Nu är han här och han lyckades få bort stoppet , det var någon fjäder som lagt sig åt fel håll eller något om jag förstod det rätt!.. Skönt att det är fixat.. Nu håller dom på i badrummet och ser om dom kan få igång varmvattnet ordentligt, det är lite halvvarmt så högst bara i stora badrummet så vårat badkar blir liksom nästan aldrig använt trots att jag verkligen skulle behöva det nu när jag har min foglossning. Ett varmt bad med massa tända ljus och lite lugn musik ungefär 30 minuter varje kväll. Fan va skönt!..

Fan vi som var påväg in till Södetälje förut men vi hann inte långt innan dom ringde och sa att dom skulle fixa allt det där inom rörmokeriet!.. Så ja, idag blev det inge shopping, SÅ TRÅKIGT!!.. Men imorrn blir det av hoppas jag.. hehe..

Ska försöka hinna träffa Elin i veckan åxå om hon inte jobbar varje dag och sen nästa vecka kanske jag åker till Linda och checkar in hennes nya place men allt detta beror åxå på hur mkt jag orkar och hur ont jag har. Varje dag när jag vaknar så är jag nervös för HUR ont det ska göra just idag och hur många timmar jag isåfall kan hålla igång innan det blir olidligt.. Men dom flesta dagarna är det kört efter klockan 18, då är det sitta eller ligga ner som gäller. Oftast blir det ligga i fosterställning och tycka synd om sig själv. Igår lyckades jag gå halvrakt fram till 19-tiden *WIE*!..

Emilio ligger här bredvid mig och sover en sen middag, han blev så uppe i varv när rörmokaren kom så det blev inget sova vid halv 12 - 12..

Undrar vad det blir för middag idag, har inte tagit fram nåt ur frysen än så kanske blir nån macka eller så bara. är sjukt sugen på kardemumma-skorpor och knäckebröd med Oboý eller Apelsinjuice ..

Här kommer en gammal bild från i somras på Emilio & Johan!

Skrivet av Maddeliix 7 april 2008 klockan 14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0