Nu är hon 4 1/2 dygn..

2009-11-12 - 22:54:13

Gud va jag känner mig gammal helt plötsligt men ändå så liten, hehe.. svårt att förklara!.. Hittills har det vart en vääldigt krävande dag. Emilio är trotsigare än någonsin och skriker i högan skyn så fort han inte får som han vill men trots det är han väldigt duktig med den lilla.. Han växte såå fort i mina ögon nu när Micaela föddes, lite för fort kanske för nu kräver jag så mkt mer än innan. Han har blivit ett monster när man ska byta blöja, skriker, sparkar, gråter, slår och slänger runt sig, vet inte hur jag ska få honom att sluta med det för han är ju ett bajsbarn som bajsar ca 5 gånger om dagen så det tar en HELDEL på dom krafterna jag har kvar.. Just nu sover både han och lillan.. Jag har typ världens huvudvärk så ja man kanske inte är på strålande humör..

Elin har blivit sjuk så jag får ha ungarna själv hela kvällen och hela dagen vi får se hur det går..

Tack för alla snälla kommentarer människor, jätte kul att läsa.. Blir hur glad som helst... Jag kommer antagligen inte skriva så mkt dessa dagar i början men jag försöker hålla bloggen igång hela tiden..

Ska försöka hinna ladda upp nån bild på dom små idag åxå.. Puss

Skrivet av Maddeliix 9 maj 2008 klockan 12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0