Någon som vill ses på fredag?

2009-11-12 - 22:45:40


Ja alltså utav er som känner mig förstås.. hehe.. Har NOG ingenting att göra då om inget dyker upp och bestäms redan idag när Johan kommer hem men han ska jobba då iaf så mkt vet jag..

Har nu vart hos BM, IKEA & Babyland..

Barnmorska:

SF-mått 33cm vecka 37+2
Vikt 73,1 (samma som sist)
Fixerad (visste det eftersom hon var det redan förra gng)..

Inhandling på IKEA:

Grod mat-sett till Emilio
Egna IS-glass formar
5 små gosedjur varav 4 ska fixas till en vagnleksak till Bebben..
2 mini vinglas så Emilio kan dricka fint med..
Korall (rosa) bubbel påslakansett till Bebben
2 st träpå-lakan ROSA till Bebben
En nycelpige skallra till Bebben
2 Diskborstar (tråkigt)
Diskhandskar (tråkigt)
2 glass-skopor, en i plast och en i trä och stål
Täcke till bebben
Kudde till Bebben
Badrumspall till Emilio
42 värmeljus med doft av jordgubb
1 stort värmeljus med doft av jordgubb

Inhandling Babyland:

Vyssanlull-tassar ROSA
DrBrown flaska 120 ml till Bebben
2 NUK nappar ROSA
Såpbubblor till Emilio
En ryggförlängare till BH eftersom jag växer

Ja det var nog allt

Skrivet av Maddeliix 29 april 2008 klockan 14:57

Barnmorskan, IKEA & Babyland..

Nu är det dags för BM, fick tid lite tidigare för jag tänkte hämta Emilio tidigare men tyvärr hade hon inte så jag hinner i tid till dagis så jag åker förbi IKEA & Babyland en sväng tänkte jag eftersom jag har en hel del saker kvar att köpa och det måste göras NU för jag orkar knappt gå längre för det gör bara ondare för varje dag som går.. Johan gav mig sitt kort så jag kan handla (att han vågar) eftersom inte FK hör av sig, APOR!.. Nä nu är det dags att möta verkligheten, hopp in i bilen, på med solbrillorna *älska*.

Skrivet av Maddeliix 29 april 2008 klockan 09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0