Någon som vet?

2009-11-13 - 13:35:57

Jag undrar var man kan beställa servetter med namn på till dopet, någon som vet en bra sida?

Får hem dopkorten jag beställt denna vecka, yipi.. Jätte fina blev dom, ska fota dom sedan när dom kommit.. Vill även beställa rosa kuvert till dom men hittar det ingenstans .. Lite tråkigt men men..Får även hem klänningen jag köpt i veckan tror jag och även kjolen hoppas jag på..

Här är klänningen jag köpt (den tänker jag nog ha på dopet om den sitter bra);

Och här är kjolen (hoppas den passar men det är inte säkert eftersom mina höftben blivit så mkt bredare sedan jag väntade lillan), tänker dock försöka ta bort playboy-märket.. Eftersom johan har en playboy tatuering på halsen vill jag inte att det ska se ut som att vi diggar playboy liksom;

Nä ska fixa en grej nu.. skriver mer om en stund tänkte jag

Skrivet av Maddeliix 1 juli 2008 klockan 11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0