Märkte att inlägget blev alldeles för långt..

2009-11-12 - 22:34:19

Ja det förra inlägget blev på tok för långt med mkt bilder så jag vågade inte fortsätta OM det skulle försvinna så jag fortsätter med inne bilder på denna..

Emilios rum innan renoveringen.. JA, pappan i huset har en förkärlek till herr tatoo därför sitter det då en affisch på väggen...

 

Under renoveringen...

 

 

 

Emilios rum färdigt!

 

 

 

 

Matplatsen vid olika tillfällen..

 

Delen med kyl & frys.. Vi ska ju renovera köket men vet inte exakt när så vi behåller dessa skramliga kyl & frys sålänge.. Länge leve Husqvarna. Haha

 

 

Sovrummet, dock har jag inga bra bilder på sovrummet. Lyckas aldrig få till det men det är för att det är ett såpass ljust rum under dagen och mörkt under kvällen så man får aldrig med dom egentliga färgerna.. men tapeterna är iaf mörklila.. Gardinerna är långa, jag VET men jag är för lat för att göra iordning dom.. Och Emilios spjälsäng ska målas om i vit nu i dagarna eftersom han inte använder den själv så får bebis den..

 

Tv-delen av vardagsrummet.. har ca 20kvm till i detta rum men det stor i princip tomt (förutom en stor bokhylla).. Men tv-delen används flitigt och stora golvutrymmet används flitigt av Emilio som har bra plats att leka på där..

Ja, detta är stora delar av vårt hus.. Som sagt jag uppdaterar med mer bilder så fort jag känner att det är något att visa upp.. hihi..

Skrivet av Maddeliix 25 april 2008 klockan 11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0