Mår illa..

2009-11-12 - 11:33:04

Ja det är så typiskt.. har man inte ont så mår man illa.. har haft så mkt sammandragningar dom senaste dagarna så har inte orkat sitta still och skriva men nu så ska jag försöka uppdatera..

Aa det har alltså inte hänt så mkt dom senaste dagarna, Johan målar för fullt här hemma så det blir fin fint .. Emilio är lika galen som vanligt trots öroninflammationen (den tredje på 2 månader) dock är han lite gnälligare än vanligt men med hans trots humör märks inte det så mkt!.. Han är bara såå söt när han pratar! "Mamma", "Tyst" och "Terris" (läs; hunden) är det populäraste att säga och så förstås "NEJ"..

Nu hade jag tänkt sova en stund men ville ju uppdatera lite först men just nu känns det som jag inte har nåt nytt att berätta.. Imorrn ska jag till BM iaf och ta ett prov.. Sen om 2 veckor är det dags för RH-negativ testet igen för att se att inga blodkroppar gått över i bebis blod eller hur det nu är..

Nä dags för en sovtimme, uppdaterar kanske senare. vem vet!.

Skrivet av Maddeliix 2 april 2008 klockan 11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0