Lite bättre..

2009-11-12 - 22:15:16


Nu är Johan på föräldramöte på dagis, eftersom man inte fick ha med barnet/barnen så var jag tvungen att vara hemma med Emilio. Det verkar ju mest logiskt att Johan går dit eftersom han hållt i inskolningen senaste tiden. Så nu får vi se vad som sägs där. Det ska hålla på till 20:00 så idag blir det sen middag eftersom vi inte hann äta innan mötet för att Johan kom  hem såpass sent från jobbet..

Imorgon ska jag lämna Emilio på dagis iaf trots mkt diskutioner eftersom han inte ska behöva komma dit redan halv 7 eller kanske t.om klockan 6. Sen hämtar jag honom igen vid 14-tiden. Så får vi se hur det går.. Min stora kille går på dagis liksom, helt sjukt va tiden har gått fort..

Idag har jag känt mig riktigt nere och inte mått något vidare överhuvudtaget.. Har fått ont i halsen åxå men antar att det är förkylningen Emilio hade förut..Nu är det inte heller långt till BF, herregud 5 veckor och vi är inte klara med hälften av inköpen.. Men det löser sig, allt löser sig alltid.. Vi ska ha en vagga till bebisen eftersom Emilio hade kolik vill jag att vi har en i förebyggande syfte för ett till kolikbarn om ni förstår..

Nä nu börjar sonen bli överdrivet trött så det är väl bäst att sussa..

Skrivet av Maddeliix 9 april 2008 klockan 18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0