Kompotten!

2009-11-13 - 13:44:59

Magisk mugg


Är det någon som beställt en magisk mugg från extrafilm eller kanske snapfish och har nån kommentar om det? har tänkt beställa en med ett private pitcure på till Johan men vet inte om dom e shyssta eller inte..

Skrivet av Maddeliix 10 juli 2008 klockan 10:56

kattjävel


Fan, lillkatten verkar tro att jag är nån jävla klöstavla.. Har klöst mig randig senaste dagarna. Nyss gjorde den en stor reva i låret på mig. Funderar på att steka den till middag, inte låret alltså utan katten!..

Ja nu sover lillan och Emilio en stund och om en timme ska jag åka så jag håller på att göra mig klar. Funderar på att förstora ett foto är göra en tavla till Johan i present, kan det vara nåt? Berättar dock inte vad det är på bilden för det är privat!

Skrivet av Maddeliix 10 juli 2008 klockan 10:35

Vem ska bry sig om mig då?


Gud va jag är trött på allt, Madde fixa det, Madde fixa det där också, Madde kan du göra mig en tjänst, Madde vad ska vi äta idag och när, Madde när kan du fixa det där, Madde Madde Madde. JA!! Fan palla!

Jag är så sjukt irriterad på allt & alla.. Orkar knappt prata med folk längre för mitt humör är så jäkla uselt.. Idag ska jag åka till Elgiganten och köpa en navigator (GPS), varför ska jag hämta den när jag inte ens ska ha den? Fattar inte!.. sen ska jag ringa min pappa och fråga om han orkar göra ett oljebyte och oljefilterbyte på passaten idag innan vi åker på semester och på detta ska jag ta hand om två ungar!.. Och Emilio som vanligtvis sover till 9-9,30 varje dag har vart vaken sedan kl 5,45, KUL! *not*.. Fan man går väl inte in i sovrummet när det finns två sovande ungar och en migränmamma och börjar rota i garderoben som har skjutdörrar.. ÅH!.. Nu åkte bonden förbi här utanför med traktorn åxå, det låter så sjukt mkt.. Har så äckligt ont i huvudet.. Nä ska väcka damen åxå så hon sover lite senare. Hejdå.

Skrivet av Maddeliix 10 juli 2008 klockan 07:15

Sjukaste kommentaren någonsin tror jag..

Glömde ju berätta.. Igår va jag ju på BVC och dom senaste 3 dagarna har jag inte kunnat äta ordentligt, mår för illa och får magknip så fort jag tar en tugga .. Jag vill ju gå ner i vikt men absolut inte på detta sätt eftersom jag ammar lillan och hon måste ha mjölk och jag kan inte producera nån om jag inte äter och dricker.. Har gått ner 3-4 kg på 3 dagar, det är ju inte normalt.. Men iaf var på BVC igår och tog upp detta.. Det enda jävla svaret jag får (helt sjukt) är ; Men man ska ju bara vara glad om man lyckas gå ner så mkt så fort, du får se det så.. .

Hallå ska man säga så? ärligt talat..

Skrivet av Maddeliix 9 juli 2008 klockan 15:46

Vad tusan ska jag ge honom i 27 års present?


Fasiken, hade en grej på G till Johan men vågar inte fixa resten och hinner inte få det innan veckan är slut om jag beställer via nätet så det sprack. Så hjälp mig nu människor vad ska jag ge honom?

Skrivet av Maddeliix 9 juli 2008 klockan 15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0