Kolik och trött mamma..

2009-11-12 - 23:10:01

Herregud va ska man ta sig till med ett kolikbarn till.. När Emilio hade kolik skrek han ca 18 timmar per dygn och efter några veckor av det höll jag på att gå under och då hade jag bara ETT barn, nu har lillan fått kolik (konstaterad av mig då hon skrikit ca 8 timmar per dag mer eller mindre hittills) så nu vill jag ha råd vad jag ska ge henne för att slippa detta för med ett trotsbarn och ett kolikbarn går jag under bokstavligt!.. Och jag vill INTE höra "vad var det jag sa" eller "det är jobbigt att ha barn" för det vet jag!!..

Just nu sover Emilio och jag måste passa på att duscha av mig snabbt som fan innan lillan börjar skrika ännu en gång eller Emilio vaknar och ska vara som en blodigel kring mina ben eller i min famn.. Ett barn på varje arm, snacka om att man är TRÖTT och har ont..

Men ärligt talat känner jag mig hundra gånger bättre psykiskt idag än vad jag gjorde igår, har kommit fram till att det förflutna är det förflutna och jag kan inte alltid stanna upp och tänka "men då var det så", tiderna förändras och folk förändras det borde väl jag om någon veta..

Och ANG mitt EX så önskar jag honom all olycka i världen och det menar jag med hela mitt hjärta. Må du brinna i helvetet för dte är där du hamnar en dag..

Ja vad var det nu jag sa om mitt förflutna, the past is the past!..

Skrivet av Maddeliix 30 maj 2008 klockan 11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0