Jobbet..

2009-11-12 - 11:37:46

Ja, nu har dom fått det lite jobbigt har jag hört men mer säger jag inte.. Jag är inte fastanställd men kanske kan bli nu (det hoppas vi på).. Ska ju vara mammaledig iaf till augusti 2009 har jag tänkt men har tänkt jobba lite redan nu i sommar för att få lite omväxling men vi får väl först se hur allt går med bebis och så..

Ojojoj vilket jäkla humör Emilio har vart nu hela kvällen, fy bubblan.. Han sover inte än och det är dagis imorrn .. Jag är så trött så jag hade velat sova nu, gick och la mig med Emilio men nix han ville bara leka så jag ger upp för stunden, så länge han har öroninflammation och antibiotikat retar magen ska jag inte tvinga honom att sova och så för jag vet själv hur jobbigt det är.. Annars hade vi sovit nu!..

Gud, jag har blivit Coca Cola beroende, jag som hade blivit av med det begäret sedan vi fick Emilio men nu är det tillbaka värre en någonsin!..

Ja nu ställer jag en fråga till er som läser; Hur tycker ni man ska göra med föräldraledigheten? Ska man dela eller bör bebis vara med mamman sålänge som möjligt? Jag blev lite inspirerad till att kolla vad ni tycker när jag läste Millans blogg .. Nä nu ska jag ta en dusch och bli av med dom förbaskade sammandragningarna sen testa lägga oss igen..

Natti natti!

Skrivet av Maddeliix 2 april 2008 klockan 21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0