Jävla skyline-idiot!

2009-11-13 - 13:39:54


Ja, vår kära granne (eller bor iaf i samma område) har typ 50 olika skyline och typ 1 miljon polare med samma bil.. Dom är väl typ mellan 25-30 år och helt jävla hjärndöda.. Jag känner mig som en gammal kärring som är ute och tjatar på dom att inte köra som idioter här utanför, hjälper det? NEJ!.. Och dessutom väckte dom Emilio för ca 30 min sedan, snacka om att man vill kastrera dom jävlarna men som vanligt, vad kan man göra! Nada, zipp, zero you know *suck*..

Har iaf shoppat lite idag, men blev dock inte dte jag tänkt..

Lillans kläder ett par strumpbyxor och klänning, allt från Polarn & pyret..

 

Johans tröja från H&M och Emilios tröja från Polarn & pyret, köpte två likadana tröjor till Emilio fast en i strl 98 åxå för både jag och johan älskade den!..

 

Och massa krämer till Emilios utslag..

 

Och en kjol till mig..

Sen köpte vi även en film till Emilios kusin som vi ska på kalas till imorrn och så även lite smink till mig och ett par svarta linnebyxor..

Imorrn ska jag fylla på gas till vår sodastream och nu ska jag betala lite tradera grejer..

Skrivet av Maddeliix 5 juli 2008 klockan 00:12

Träsket..

Fan jag har blivit besatt av tradera-träsket.. Jäkla skit.. Trodde aldrig jag skulle fastna där..
Här é bilder på det jag budade och vann igår;

En klänning och en kjol till lillan;

 

Fin fina! Sammanlagt gick det på 136:- med frakt, billigt och snyggt!

Skulle åka och shoppa idag om jag fick sällskap men det var bara en som kunde och ville men så går det ju inga bussar så sprack det för det blir JÄVLIGT trångt i bilen om jag ska hämta upp någon speciellt om man ska in med en till barnstol.. 
Men så ringde johan och sa att han slutar tidigare så vi ska iväg och shoppa och då kan man åka långt för då tar en hand om ungarna i baksätet så den som kör inte blir stressad när det är såå mkt trafik..


Nä ska kolla om jag hittar nåt mer kul på tradera men först är det bajsblöje-byte på G..

Skrivet av Maddeliix 4 juli 2008 klockan 12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0