Jäkla ex..

2009-11-12 - 11:34:05

Jag tror jag blir galen på riktigt.. Äntligen åkte han in tänkte jag för några veckor sedan när han började avtjäna sitt 10 månader långa straff för det han gjorde mot mig. Lite rättvisa finns det iaf tänkte jag, för nu efter nästan 3 år får han avtjäna det men nej rättvisan visade sig idag inte finnas.. Då ringer dom från anstalten och meddelar att han dessvärre "avvikt" (stavas?!) därifrån och så som jag ser det betyder det alltså att han rymt!.. EN YNKA IDIOT kan inte staten hålla koll på.. Eller har jag missuppfattat det hela?!.. Det kokar i mig inombords, jag är så besviken!..

Han fick ynka 10 månader för det han utsatte mig för och han har mage att avvika därifrån, vilken jävla looser.. Ni som vet vem han är och vet var han är tycker jag ni ska göra det enda rätta, meddela mig eller någon annan så han får avtjäna sitt lilla jäkla straff.

Ja, något sova blev det här inte iaf. Hade precis somnat då ringer dom så efter det somnade jag om och då kommer Johan in med Emilio som bestämt sig för att sova och ja han sover ca 5 minuter i streck och har hållt på så nu ett bra tag sen när han somnade till en lite längre stund somnade jag om då kommer hunden och stör.. Jag blir galen!..

Nämen gud va jag gnäller, lite positivt i livet finns det åxå, en bebis i magen, världens bästa son..

Skrivet av Maddeliix 2 april 2008 klockan 15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0