Jag då :)

2009-11-12 - 11:24:21

Jag då :)..

Ja, jag tänkte att det var lika bra att starta en blogg eftersom det kan vara kul att skriva av sig lite varjedag :), vet inte om jag kommer uppdatera det så jätte ofta det beror helt på vad som händer i veckorna..

Jag heter iaf Madelene för er som inte vet, är i skrivandets stund 22 år och har en son, Emilio på nästan exakt 1 år och är gravid med 2an, en liten flicka såg det ut att vara på UL.. Namnförslag på den lilla ber jag om direkt för vi har lite problem med det :)..

Bor i ett hus på landet med min sambo Johan och trivs som fisken i vattnet, har även en hund, en pitbull-terrier vid namn Terror som var min stora räddning i livet när jag mådde som sämst, han är nu strax 3 år (i maj), har även ett katt vid namn florentina, en helig-birma, vi går inte riktigt ihop men någondag funkar väl även det :D..

Ja nu får vi se hur många som är intresserade av vad som händer i mitt liv.

Älskar min familj enormt mkt! Puss!

Skrivet av Maddeliix 17 januari 2008 klockan 13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0