Inom en vecka är vi 4?!

2009-11-12 - 22:35:43

Johan sa nyss till mig "Jag är gud och jag tror du föder inom en vecka" , ehh jaha, inte för att han är gud men han låter så säker på sin sak. han säger att det syns på magen men jag vet inte.. Jag hoppas inte hon kikar ut förens om 3 veckor som beräknat.. Men vi får se om min love har rätt .. Jag hoppas så grymt mkt att denna bebis inte får kolik!..

Tack alla snälla människor för dom snälla kommentarerna om vårt hus, hihi.. Nu känner jag mig stolt som husägare även om det kanske inte är LIKA välstädat alltid som på bilderna.. .. och förresten Helena, jag gör som du säger det där med apelsinjuice och blutsaft.. hihi

Idag har vi vart på babysim på morgonen, t.om jag badade. Kändes lite konstigt men det var nog bra för kroppen, har dock fått rätt mkt sammandragningar på förmiddagen men även nu men det är bara magen som tränar för det gör inte mer ont än vanligt.. Magen har vart lite skum inatt, har haft sån jäkla magknip men det gick över senare.. Idag är jag dock VÄLDIGT trött efter alla dessa dagar med onda sammandragningar m.m..

Johan är just nu iväg till sina föräldrar och hämtar lite saker, vi alla ska iväg dit senare med lite papper och så men Emilio sover just nu så Johan passade på att ta firma bilen för att hämta de lite större sakerna som inte får plats i vår bil..

Nä gud va jag skriver.. hehe.. Kommer igen senare men lite pics tror jag..

Skrivet av Maddeliix 26 april 2008 klockan 13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0