Idag känns allt bättre

2009-11-12 - 22:58:29

En liten räddande Ängel sa några väl valda ord till mig igårkväll och efter det kände jag mig starkare än på länge. TACK!.. Efter det pratade jag med en annan person som var ett utav mina bekymmer och just nu känns det som om ett av mina problem är lösta.. Tänk att några små ord kan göra en så mkt starkare, t.om så stark just då att man kan prata om något som man grubblat på länge med inte kunnat få ur sig..

Just nu ligger lillan och sover, som hon gjort i typ 2 timmar så jag har hunnit städa & göra mig iordning.. Micaela har bestämt sig för att varje kväll skrika ett tag, skita två blöjor fulla och ha hicka 2 gånger innan hon sover, hehe.. Det har hon gjort 3 kvällar i rad.. Emilio har vart lite dålig, tror att det är tänder på G, IGEN!. Stackars barn han får tänder hela tiden och det ser ut att göra lika ont som det låter när han skriker.. Min gos!..

Johan kommer hem lite tidigare idag för BVC kommer på hembesök och jag vill ha LITE lugn och ro hemma då så jag kan ta in vad hon säger m.m så jag har bett honom att åtminstonde ta med hunden och åka iväg en stund så inte han måste sitta i knät hela tiden , jävla knähund.. Hehe..

Emilio får vara hemma när hon kommer för jag ska fråga lite saker om honom åxå.. Så får vi se om lillan gått upp som hon ska.. Hon vägde 3120gram sist vi vägde henne förra veckan..

Nä nu är det dags för "våra bästa år" och samtidigt mata snoris hihi.. Sen bär det iväg och hämta Emilio..

Nu hoppas jag bara på bättre tider och att jag kommer må bättre inom snar framtid för att orka med allt.. Det ser ljusare ut så jag tänker inte vända mig om och se bakåt denna gång..

Skrivet av Maddeliix 14 maj 2008 klockan 12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0