Helvete..

2009-11-12 - 23:23:29

Shit vilken jäkla natt, har knappt sovit någonting. Emilio somnade typ 23 igår sen var jag och Johan tvugna att skicka in hans tidrapport via mail och fixa lite med kattköpet som vi ska göra i helgen så vi la oss väl vid midnatt och då ville lillan äta IGEN så hon låg och åt fram till halv 1 och efter det bytte jag blöja på henne och Emilio och sen somnade jag väl typ direkt efter.. Sen halv 4 vaknade lillan och ville ha mat ännu en gång.. sen somnade hon om till ca 6.30 sen va hon vaken hela morronen till 11 när vi var på vårdcentralen.. så jaaaa, inte mkt sömn alltså.. Men emilio va så duktig idag och tog allergi prov.. längtar tilll johan kommer hem..

imorrn e de dagis då ska jag ta upp ett och annat med dom.. sen efter sommaren ska jag söka ny dagis plats..

Åh nu har lillan ätit klart tror jag så nu blir det lättare att skiva igen.. Igår solade jag flera timmar så idag trots att det är skiiitvarmt på vår altan och jag verkligen behöver sola rygg och rumpa för att det ska se okej ut eftersom framsidan e brun så kan jag verkligen inte vara ute, får så ont i huvudet..

Idag ska jag skicka in mina rättegångspapper till brottsofferjouren.. hoppas jag får nåt utav dom eftersom MITT FUCKING ÄCKEL EX inte har ett öre.. Typisk jävla finne alkis.. BLÄ! vet att folk som läser denna blogg känner honom så ni får ursäkta mina ord men jag aavskyr människan så jävla fucking mkt..

Denna helg har vart mkt sola och mys trots att jag vart på skapligt dåligt humör..

Nä nu e det dags att ta hand om barn igen..

Skrivet av Maddeliix 9 juni 2008 klockan 15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0