Helgen och svar på frågor..

2009-11-12 - 23:15:15

Jag börjar med att svara på lite frågor;

Kärlek vid första ögonkastet från min sida var det faktiskt , hade aldrig känt så tidigare men hade ju en annan kille från början så det blev liksom aldrig Johan & jag direkt.. Han var den som tog första steget, redan första gången vi sågs så kysste han mig och sa att han ville ha mig men jag förstod ju att det var mest pök-snack så att säga .. Men sen efter några träffar och det tog slut med mitt ex så bestämde jag mig för att åka hem till honom och sedan den dagen har vi bott ihop. Jag hade letat lägenhet nere på stan i Södertälje och hittade en och eftersom jag kände det knasigt att Johan och jag bodde ihop som vänner fast jag ville mer så tog jag lägenheten och då föreslog Johan direkt att vi skulle flytta dit båda två för det skulle göra att vi både kunde umgås mer och det blev billigare för båda så sagt och gjort det gjorde vi.. Och kom ihåg, det var Johans beslut (vet nämligen att många tror att jag tvingade in honom i vårt förhållande) sen fortsatte vi som vänner & lite "mer" men umgicks på varsitt håll för det mesta eftersom både han och jag festade mkt kände jag att jag ville göra det på eget håll men sen blev det mer och mer att vi föreslog att man kunde följa med varandra och det gjorde vi och efter mkt känslosnack så berättade Johan att han ville starta ett seriöst förhållande med mig och att vi skulle flytta till större och börja om helt. Detta var efter jag inte "orkade vänta" på och se om det skulle bli nåt mellan oss eller inte så jag sov hos en killkompis (SOV) efterb jag vart ute på krogen för jag var så trött att komma hem till det gamla vanliga (om ni förstår) och då insåg väl Johan att han egentligen hade mer känslor för mig än han först trodde.. Men så iaf så flyttade vi till en stor två och då förlovade vi oss efter någon månad bara sen efter ytterligare några månader gjorde jag kärlekstatueringen och är vi väntade Emilio bestämde sig Johan att vi skulle flytta från Södertälje så eftersom jag ville ha bostadsrätt letade vi efter det men sen insåg både han och jag att hus var bättre med ett barn i bilden när vi ändå tänkte flytta så ja nu bor vi här på landet och har två ungar, hund & katt och jag trivs oftast som fisken i vattnet.. Men mkt motgångar får man stöta på men så är livet tydligen uppbyggt..

Okej, helgen då..
i lördags började det med att katten "smitit" så vi letade i ca 2,5 timme efter kattskrället trots att vi skulle vart hos Elin och firat henne redan vid 12 hade jag sagt men vi var verkligen tvugna att hitta katten först och ja efter två timmar gav jag upp och skulle in och hämta lillans strumpor och så ser jag kattens svans i GARDEROBEN som både jag och Johan letat i ett antalgånger men hon låg i en strumplåda så man missade henne helt, jäkla katt..

Men efter det åkte vi till Elin, hon hade bakat massa gott så det blev att svulla i sig, tack elin!.. MUMS!.. Gav henne blommor och lite godis.. Där rev Emilio i princip halva hennes lägenhet men hon var lika glad för det .. Johan sa när vi gick därifrån, Elin e alltid så positiv, hon gnäller inte om något och det är så bra.. hehe vadå pikad jag kände mig...

Efter det firade vi Johans pappa så vi köpte en blomma även till honom och åkte dit så där satt vi ute i gräset och fikade i 2 timmar medans Emilio sprang runt som den busungen han är.. Det är så härlig utsikt hos dom så där kunde jag stannat längre men Linda (Emilios gudmor) & pontus skulel komma till oss och jag ville städa iordning lite innan dom kom så det inte såg ut som ett jäkla dagis hemma..

Sen iaf kom dom och hade med sig en present till lillan, urgulliga kläder från babyland.. TACK!.. Jätte trevligt att ha dom här, vi pratade jätte länge men sen var dom tvugna att åka så vi gjorde middag och sen var det godnatt för både Emilio och Micaela (som jag vill ska ha namnet Nathalia istället nu för hon känns som en Nathalia) och Johan och jag satte oss framför tv:n..

Igår söndag satt vi ute nästan hela dagen så Johan e brun men jag lika vit som innan.. Hade jätte mysig dag igår åxå.. Johan gjorde frukost till oss innan han väckte oss 7:20 efter det vilade jag lite och matade lillan medans Emilio och Johan var ute i bilen och fixade sen vid 12 gick vi alla ut och solade. NICE!

Antar att ingen kommer läsa hit ner men det har vart en fantastisk helg..

Skrivet av Maddeliix 2 juni 2008 klockan 12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0