Handla..

2009-11-12 - 22:19:02

Ursch jag har verkligen blivit dunder förkyld, halsen gör så ont, kallsvettas hela tiden och har ont i hela kroppen och denna jäkla nästäppa gör allt så mkt värre.. Jag sov faktiskt middag med Emilio en stund förut. Han vaknade men när jag kom in i sovrummet somnade hon om och vi sov nästan en hel timme ihop. Mys unge!..

Strax kommer Johan hem och då måste vi åka och handla lite mat och sånt även om jag nu varken orkar eller känner att jag vill.. Men mat måste vi ha så vad gör man.. Och jag som har mina "cravings" får gott följa med och leta fram dom själv annars blir det bara fel, hehe. Killar!..

Nu traskar Emilio omkriong som den lilla spillivink han är och tuggar på nåt han inte ska tugga på. Så det är bäst jag tar tag i det ..

puss..

Skrivet av Maddeliix 10 april 2008 klockan 16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0