Gud va jag älskar min gullunge!..

2009-11-12 - 22:29:04

Jag älskar nog min son FÖR mkt, kan man göra det?!.. Om han är på dagis längtar jag efter honom varenda sekund, tjatar om honom hela tiden, blir helt i extas när jag är påväg att hämta honom.. När han är hemma och leker så kan jag sitta och titta på honom hur länge som helst och bara säga, åh mammas älskling och klappa honom på kinden och bara le.. Hihi.. Han är ju bara för söt.. Dock tar hans temprament och humör väldigt mkt på krafterna och just nu är han extremt trotsig åxå, vägrar ligga still på skötbordet t.ex. Bara skriker och sprattlar och sparkar som en tok men så fort man är klar är han världens sötaste igen..

Nu är han på dagis fram till 14.00 iaf för jag har inte mått någe bra alls dom senaste 2 dygnen, mkt sammandragningar som smärtar lite här och där, ett jäkla tryck neråt, ilningar "down there", mensvärk, rejäl foglossning, dålig sömn pga alla smärtor och magont.. Men jag antar att det är kroppens sätt att förbereda sig?!.. När jag väntade Emilio hade jag typ inga såna problem då hade jag "BARA" hydronefrosen vilket i sig var MKT värre men där visste jag hela tiden vad det var och att det skulle gå över så fort bebis tittat ut och det gjorde det typ åxå så fort jag plockat ut Pigtailen.. Men nu blir det ju liksom bara värre för varje dag och foglossningen blir jag ju inte av med förens några veckor efter förlossningen..

Idag har jag iaf fått pengar av Johan så jag kan fylla på mobilen, YES!.. Men dom tar väl slut på noll tid eftersom jag har flera som sms:at som jag inte kunnat svara.. hehe..

Fick min blutsaft igår så jag började med den direkt och ska strax ta en slurk till, smakar åt helvete men gud så skönt att kanske stabilisera järn-värdet..

Jag ska försöka uppdatera en gång till sen med bilder från huset men vi får se hur långt jag hinner för nu ska jag iaf sätta mig i badkaret och ta en dusch.. Orkar inte låta vattnet till ett mysigt skumbad rinna till , hehe.. Blir så otålig!..

Men see ya later!

Skrivet av Maddeliix 24 april 2008 klockan 09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0