Graviditet nr 2

2009-11-12 - 22:37:05

Vilken dag tror ni?

Åh va jag é trött idag, helt jäkla slut.. borde ut och fortsätta rensa i rabatten idag eftersom vi påbörjade det igår och det blev riktigt fint men nää jag orkar inte.. vill ligga här med datan bredvid en stund iaf medans emilio sover tidigt middag idag..

Johan står ute och spraymålar spjälsängen vit, hihi.. jag har haft sådan jäkla magknip nu under morgonen men nu verkar det ge med sig, får det ibland när det är föör stressigt!.. Idag måste vi storhandla mat och sånt åxå för det är TOMT överallt.. Brödet, smöret, mjölken, oboyén, balsam, shampoot ja allt är slut.. Hehe..

ja nu till rubriken, vilken dag tror ni vår bebis tittar ut?.. skriver upp alla gissningar i vår almanacka på väggen för det är kul att se vem som har rätt OM nån har det .. hon är ju beräknad 17 maj iaf!.. vissa som läser bloggen har redan gissat men nu vill jag ha fler gissningar..

skriver mer sen.. puss

Skrivet av Maddeliix 27 april 2008 klockan 11:07

Sammandragningar


Fy tusan hade precis två extremt kraftiga sammandragningar, helt plötsligt bara!.. Oj va ont det gjorde.. Hade glömt bort hur det kändes. Nu hoppas vi inte på fler sammandragningar förens om 3 veckor tack!...

var bara tvungen att skriva det så jag själv kan kika in i bloggen senare och vet när var och hur typ.. hehe

Skrivet av Maddeliix 26 april 2008 klockan 14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0