Förbannad..

2009-11-13 - 13:37:00

Är så sne (ovanligt *not*), fan att jag aldrig kan få nån hjälp när ungarna är sjuka eller jag dålig, så jävla trist att behöva tigga om hjälp men ändå inte få den.. Gah!.. Har åtminstonde hunnit ätit lunch idag, dock med lillan i knät och en skrikande Emilio i barnstolen men han fick iaf i sig liiite mat idag.. han har fått tillbaka febern, skittråkigt!.. Igår fixade vi nya däck till min bil och så fick jag rutorna tonade, emilio hade ju ingen feber så jag tänkte att det var över men nix febern kom tillbaka på kvällen..

nä nu skriker lillan dags att dra. ska svara på era kommentarer så fort jag hinner..

Skrivet av Maddeliix 2 juli 2008 klockan 12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0