Fan är så j*vla sne..

2009-11-12 - 22:46:28

Alltså jag är såå jävla fucking trött på FK, jag vill ha mina pengar och det är NU!.. Jag vill kunna handla för MINA pengar igen, inte Johans. Jag vill känna att JAG har pengar.. Blir så sne.. Visst vi har gemensam ekonomi men pengarna kommer ju in på ett konto som tillhör mig och då slipper jag känna att jag inte har pengar. Jag har endel jag måste köpa innan bebis kommer men jag vägrar göra det förens jag fått mina pengar av FK, och kul om bebisen kommer innan och där står jag utan en hel del viktiga saker till både bebis och mig.

Och dessutom har jag den där jävla mensvärken eller vad fan det är nu hela tiden och har kanppt sovit inatt pga detta sen frågar dom på dagis om jag kan hämta Emilio tidigare eftersom det är trångt i vilorummet och jag sa ju igår att jag KANSKE hämtar honom tidigare idag beroende på hur jag mår, men alltså nu känner jag mig som världens sämsta mamma för att jag inte hämtar honom när det finns ont om plats. Min plutt, men idag känner jag mig som världens uslaste mamma för jag är både grinig och orkar inte göra något. Och därför är det mkt bättre för honom att få leka av sig lite på dagis där han åxå trivs så jag kan ta det lugnt..

Har suttit på en stol nu i 2 timmar för jag orkar verkligen inte göra nått. Allt detta tar kol på mig. Dessutom är mitt jävla blodvärde dåligt och det gör mig trött men inte fan kan jag sova för det!..

Fan va jag gnäller men jag pallar inte mer. Försöker hålla humöret och leendet framme hela tiden men NEJ nu e jag trött på allt!..

Skrivet av Maddeliix 30 april 2008 klockan 11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0