dåliga föräldrar

2009-11-13 - 13:21:59

Fan va jag stör mig på vissa saker, hur i helvete kan man röka under graviditeten? Va tänker man då? Det finns ju forskning med säkra resultat att barnet i magen kan ta skada, t.ex är det mkt större risk att barnet dör i PSD om mamman rökt under graviditeten eller under tiden hon ammat m.m och  så är det bevisat att barn som haft en mamma som rökt under graviditeten lider större risk att få dåligt immunförsvar m.m. ÅH va det stör mig.. Därför jag kom att tänka på detta är för att jag pratade med en polare nyss som försöker bli gravid som röker så sa jag att det kanska va dags att sluta men då säger hon; jag kommer aldrig sluta röka för att jag får barn eller bli gravid. KOM IGEN LIKSOM! Ni dödar era barn!.. That´s It!..

Ja om ni undrar varför jag inte skrivit på senaste tiden är det för att Emilio vart sjuk och jag kännt mig nedstämd men försöker att må bra nu så skickade Emilio till dagis idag och har städat från 9 till nyss..

Ja just det, jag har fått en bil *Tack snälle pojkvän* en passat -99, ingen lyxbil direkt men helt underbar att köra och ser shysst ut ..

Längtar till Liseberg !!! Fan va jag ska åka ALLT!..

Just det det stör mig även att folk som skaffar barn hellre går ut och festar på storhelger så som jul, nyår, valborg, midsommar m.m istället för att vara hemma och fira det med sina barn på ett tradionellt sätt, iaf när barnen är under 5 år, då förtjänar dom att få vara med sina familjer!..

Så ja vad tycker ni?

- Om att röka under graviditeten?
- Festa hellre än att umgås med familjen på högtider m.m?

Nog för mig. ska blogga mer imorrn om jag mår bättre. då kommer även bilder.

Skrivet av Maddeliix 25 juni 2008 klockan 13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0