Chokladkaka och bebismage..

2009-11-12 - 22:39:32

Nu har jag gjort en chokladkaka, så nu luktar det såå jäkla gott i hela huset. Har faktiskt inte gjort så mkt mer, har inte orkat helt enkelt. Tänkte att jag skulle badat, fixat tvätten, rensat ogräs m.m men nu blev det inte så, bebismagen känns såå jäkla otymplig just idag och benen är mera som trädstammar än ben.. Imorgon ska jag iaf till BM får se om hon har nån gissning när bebis tittar ut och hur mkt magen har vuxit sedan sist. var då i vecka 35+3 tror jag och hade SF-mått på 31.. Ska ringa luna MVC nån dag åxå och be att få min förra journal för att se hur stor jag var med emilio dessa veckor, nu blev jag ju dock igångsatt med emilio i vecka 38+0 och vecka 38+2 föddes han så kan ju kanske då inte följa hela vägen men iaf. Hoppas jag kan få min journal..

Nä strax är det dags att hämta Emilio på dagis. MIN SNUFFIS!.. Mammas älskling!.. Han är bara såå underbar.. Ännu mera underbar sedan han började på dagis, han vill kramas så mkt nu!.. En bild på min snuff kommer upp nu åxå ..

Bild från igårkväll, han hittade en napp som han ALDRIG använder men nu vart det jätte roligt så vem vet han kanske börjar använda napp när bebis kommer. Det skulle vara bra eftersom han är såå snuttig hela tiden..

Skrivet av Maddeliix 28 april 2008 klockan 13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0