Blandat

2009-11-12 - 23:00:20

Pitbull..


Nu är vi nästan friska här hemma, jag är väl den som är sämst men det beror nog på att jag är så trött.. Fast ungarna sover på natten till mesta dels så kan jag inte sova, jag förstår inte för jag är såå jäkla trött.. Men nu när Emilio sover så ska jag försöka sova, ska bara mata lillan, blogga och duscha först sen sova en stund om det går och om jag hinner..

Ang Pitbull, jag är så otroligt trött på att höra hur farliga dom är och hur dumt det är att ha barn i närheten av dom.. Vi har en sådan farlig kamphund ni vet och med världens värsta namn man kan komma på enligt många, TERROR.. Men vet ni varför han heter det? Jo för att han var en jäkla terrorist när han var liten, bet sönder allt, vägrade göra som vi sa m.m därav namnet inte för att han är farlig!.. Det är det fånigaste jag hört!.. Är det någon hund som är jävligt tålig så är det han.. Emilio sliter och drar i honom (trots att han inte får) och skriker m.m men Terror bara leker tillbaka, dom jagar varandra m.m. Det värsta terror gjort mot emilio är att ha råkat trampa honom på magen när han sovit och det var ju absolut inte med mening annars har han aldrig gjort nååågonting..

Nä duschen kallar..

Skrivet av Maddeliix 19 maj 2008 klockan 12:51

Sjuka..


Nu har det slagit till igen, ALLA i denna familj är förkylda inkl lillan, hon har svårt att få ut slemmet så det låter hemskt och hon får svårt att svälja och andas. Samma sak med Emilio men han får ju ut det mesta iaf.. Ingen har feber men det lär väl komma, suck!.. Så imorrn e man hemma själv förkyld med två sjuka barn. Johan kan inte stanna hemma trots att han är minst lika fökyld. KUL *not*..

Blir väl inte så mkt uppdaterat nu pga av detta men jag försöker..

Nä dags att försöka få ut hunden i regnet och sen ge Emilio lite fika..

Skrivet av Maddeliix 15 maj 2008 klockan 14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0