Blandat..

2009-11-12 - 23:29:48

bilder..


 

 

 

Nu é det dags för kärleksmys you know, sen sova.. Godnatt gott folk..

Skrivet av Maddeliix 22 juni 2008 klockan 00:54

pucko?


måste bara fråga: vem fan é så trög o frågar om jag har peruk?

hinner intee skriva mer just nu..'

so long

Skrivet av Maddeliix 21 juni 2008 klockan 20:43

Nr 3

Det blir bild nr 3 .. Nu är det bestämt iaf!..

Idag var vi oh shoppade lite, dock inte så mkt som vi ville eftersom jag var på rätt dåligt humör (Ovanligt va?! *not*) men det blir kanske mer shopping i veckan som kommer eller på söndag.. Det blev iaf en brun klänning i mjuk tunt tyg, jätte fin! Bild på den kommer någondag efter helgen eftersom jag ska ha den på lördag om det inte regnar.. Missade dock att köpa skor som passar till den men ska kolla om skopunkten i s-tälje har öppet imorrn, nån som vet? Sen blev det inköp av nytt puder och ett mörkblått linne med vit text, skit simpelt men skit snyggt!.. Sen blev det även Omega3 + Omgega 6 och 9 olja till Emilio för att hans humör inte ska vara lika intensivt och aggresivt och om jag nu inte bara tror så har han heeela kvällen idag varit mkt lugnare än vanligt, kan det verka så fort eller?..  Just det hittade en SKETA snygg svart klänning på H&M och jag ångrar så mkt att jag inte köpte den för det var det sista dom hade men johan gillade den inte så jag tänkte, nähepp skitsamma då men nu vill jag bara ha den!

Nu sover ungarna och jag och johan ska ha lite mys..

Ska spara 60 000:- inom 3 år, hur tusan gör man det lättast? Tips på hur man kan tjäna lite extra pengar utan att arbeta just nu när jag ammar?

Puss!..

Skrivet av Maddeliix 19 juni 2008 klockan 23:19

vilken bild?

här kommer lite bilder..

 

vilket av dessa tre kort ska jag använda till kortet på dop-inbjudan?

 

1

 

2

 

3

jag har en favorit men vill se va ni tycker..

förresten, sverige suger verkligen i fotbollen idag..

Skrivet av Maddeliix 18 juni 2008 klockan 22:03

reklam


Tänkte göra lite reklam för en bra blogg

http://www.metrobloggen.se/mybabygirl

Jag skriver mer senare, kommer då också lägga upp bilder så ni får hjälpa mig att välja kort till dopinbjudningarna.. Puss sålänge!

Skrivet av Maddeliix 18 juni 2008 klockan 11:29

Varberg..

Igår kväll kom vi hem från vår lilla "semester", i fredags eftermiddag åkte vi så vi var hemma rätt sent på fredagskvällen men resan ner till varberg gick rätt smidigt men vi var många i bilen, jag, joha, emilio, mickis, min bror, min brors tjej & terror.. Mamma hade gjort middag tills vi ko, köttfärsås och spaghetti så vi åt sen la vi Emilio och då var klockan redan 12.. vi gick upp runt 8 på lördagen och gjorde oss iordning så kom en släkting till mig och ungarna fick presenter sen åkte vi in till mammas affär och kollade hur det såg ut och mamma jobbade en stund sen åkte jag, johan och ungarna ner på stan i varberg och kollade kläder, jag hittade ingenting men johan hittade en shysst tröja på Carlings och sen hittade vi nya skor till Emilio på wedins.. Sen åkte vi hem till mamma igen och fixade lite.. Sen åt vi kassler, potatis, gräddfil och gräslök till middag, sjuuukt gott.. Söndagen vaknade vi runt halv 10 och åt frukost och gjorde oss klara för att åka och hämta katten så vid 1 hade vi hämtat den sen var det heeela vägen hem från GBG.. Den gick rätt smidigt efter några olyckor och timmars skrik.. Stannade i Nyköping och storhandlade.. Sen kom vi hem och gjorde mat och försökte göra katten hemmastadd men det gick sådär..

Idag har vart en sjukt jobbigt dag med mkt bråk och MASSA att göra så jag fick McDonalds till middag eftersom jag inte ens hunnit äta lunch..

Här kommer lite bilder från helgen..

alla vilar utom jag, hehe..

 

emilio står bakom stolen..

 

emilio vill in..

 

äter frukost..

 

marcus och johan röker

 

mamma&lillan , mamma är yrvaken och vill nog INTE att jag ska lägga upp denna bild men jag gillar den (förlåt mamma)

Skrivet av Maddeliix 16 juni 2008 klockan 21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0