Blandat

2009-11-12 - 23:25:31

Grattis

Idag fyller Linda år, stort grattis till henne .. 23 år.. Oj, va tiden går fort, vi liksom lärde känna varann när jag var 6 år och hon 7 år.. Herreguuuud!..

Idag händer inte så mkt, var en rätt tung natt, inte för att barnen var jobbiga (så mkt vill säga) men för att jag sov ganska dåligt, Johan åxå.. Först var det FÖR varmt sen var det FÖR kallt osv.. Hade fönstret öppet lite, det har vi hela tiden på natten nu under sommaren eftersom huset blir en bastu på dagtid.. Nackdelen med det är dom äckligt jobbiga flugorna.. BLÄ!..

Nej dags att kika vidare, skriver mer sen.

Skrivet av Maddeliix 11 juni 2008 klockan 10:23

Madelene

Ursch har inget att skriva idag, har vart ganska deppig några dagar. Har ingen aning varför för det är inget speciellt som hänt.. Känner mig gravid igen (är INTE det), sugen på cheesburgare hela tiden men har bara ätit EN på typ 3-4 veckor sen är jag jätte sugen på mjukglass med massa strössel men har inte ätit någon i år och så salta kex men det HAR jag ätit massa flera dagar..

vet inte vad det blir till middag idag, förslag på något lätt önskas av er läsare..

Lillan ligger och sover bredvid mig just nu men hon vill väl strax ha mat har jag en känsla av.. Inatt sov båda barnen helt okej faktiskt, dock får man ju aldrig sova mer än 4,5 timme i sträck men det duger.. Tänkte sova nu på dagen men kom aldrig till ro och nu är det lite sent att somna.. Men imorrn när Emilio är på dagis ska jag försöka igen så om ni undrar varför (om jag nu somnar imorrn) inte skrivit innan klockan 12-13 är det för att jag sover, UNDERBART det skulle vara..

Åh desperate housewifes idag, YES! *love it*..

Nä ska försöka lägga in nya bilderna i datan nu..

so long suckers

Skrivet av Maddeliix 10 juni 2008 klockan 11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0