Blandat

2009-11-12 - 23:18:26

Pappa, va é Kama Sutrrrra?


Åhh va jag älskar den reklamen, kan titta på den hur många gånger som helst och härmar den vaarje gång!..

Pappa, va é Kama Sutrrrrra?
Va fasiken är det här?
Varför é hon naken?
Sitter hon fast eller?

Alltså såå skön unge! *älska*..

Idag é Lillan exakt 1 månad om typ 2 timmar, tiden springer iväg! Idag var hon 54,8cm & vägde 4435...

Nä ska fortsätta med mitt "roliga" kvällsnöje och kopiera rättegångspapper som ska skickas iväg. Mår så dåligt när jag tar fram dom.. Blää.. Men försöker roa mig med att titta roliga reklamen för att slippa tänka..

Älskar mina barn!..

Skrivet av Maddeliix 4 juni 2008 klockan 20:00

Otrogen..


Vad är det värsta enligt er;

1. Din pojkvän/flickvän/sambo/man/hustru etc har sex med en annan person för sexets skull

eller

2. Din pojkvän/flickvän etc har sex för att han/hon är kär i denna andra person?

Lite nyfiken på hur ni tänker bara..

Jag anser att det värsta är nr 1 för då hade jag säkert fortsatt ett osäkert och oroligt förhållande (som det då blivit av otroheten) för att det "bara" handlade om sex, för om det var nr 2 hade man ju vetat att han/hon är kär i en annan.. förstår ni?

Skrivet av Maddeliix 4 juni 2008 klockan 12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0