Blandat..

2009-11-12 - 23:06:25

Fälgar till salu och storhandling idag..


Idag är det äntligen dags att storhandla och jag tänkte faktiskt passa på nu medans Emilio är på dagis så jag ska strax ställa mig i duschen och göra mig klar sen mata lillan ännu en gång sen åka in till s-tälje och storhandla.. Är seg som vanligt, borde vara påklädd och redo att åka nu men nej..

Ska gå igenom all reklam som kom igår åxå innan jag åker för att titta om jag hittar nåt kul.. måste köpa massa olika sorters nappar eftersom lillan skriker såpass mkt nu.. Tror det är kolik men är inte 100 på det än.. Har typ ingen mjölk i tuttarna så kan vara det. Förslag på hurjag ska få igång mjölken någon innan jag går i taket? Lillan är sååå lugn annars men just nu väldigt skrikig. så förslag mottages gärna..

Har även fälgar till salu, någon intresserad? Har haft dom på killens BMW 328i men har köpt nya så nu tänkte jag lägga ut dom här om nån e intresserad.. Prisförslag kan ni komma med åxå.. Lägger inte ut nått pris än.. Ni får helt enkelt komma med bud om ni är intresserade..

 

Nä nu är det dags att göra sig klar. ska köpa en bärsele idag åxå så nu är det bråttom.

Puss

Skrivet av Maddeliix 27 maj 2008 klockan 10:19

Kollar Eurovision song contest men lägger in lite bilder..


 

 

Hoppas ni uppskattar dom.. Letade igenom datan lite och hittade massa bilder jag älskar så la ut några nu och några kommer imorn..

Skrivet av Maddeliix 24 maj 2008 klockan 23:08

pictures..


 

Skrivet av Maddeliix 23 maj 2008 klockan 14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0