Blandad kompott!

2009-11-13 - 13:41:48

mat

min mage skriker efter mat som vanligt men johan är inte hemma än, blir så trött på detta!..

vill ha McDonalds mat, é sjukt sugen på det but it´s a big no no..

ska lägga upp lite bilder ikväll när johan tar ungarna tänkte jag..

förresten, va tycker ni som läser om min blogg? är det något jag bör skriva mer/mindre om? osv..

Skrivet av Maddeliix 7 juli 2008 klockan 17:00

Jävla skiiit..


Jag trodde det var den 8onde idag så jag åkte till bvc i spöregnet med en tjurig unge jag var tvungen att väcka efter endast 15 min sömn som egentligen ska vara 1,5 timmes sömn.. så är jag på BVC fel dag.. hur jävla väck får man bli. och nu väntar jag på min framtid.. eller aa nåt sånt. tack och hej..

Skrivet av Maddeliix 7 juli 2008 klockan 15:00

jävla illamående.. pallar inte..


mår så jävla illa mest hela dagarna, mest på morgonen och det tar verkligen kol på mig.. ska till bvc om en timme och har varken klätt på någon av ungarna eller sminkat mig.. Gahh.. Jag är helt jävla slut. Jag erkänner att jag borde lyssnat att man inte ska skaffa två barn så tätt inpå.. jag blir bara grinig och en dålig morsa och sambo.. Fan..

Skrivet av Maddeliix 7 juli 2008 klockan 12:30

vikt..


Fan va jag önskar att jag kunde sluta äta all skit jag äter så som typ McDonalds mat, läsk, glass, chips m.m så att jag kunde gå ner lite i vikt.. Visst man ska röra på sig åxå, givetvis men först och främst vill jag lära mig äta bättre eller åtminstonde sluta med dom extra kalorierna och fetterna jag får i mig varje dag.. Idag vägde jag mig och väger då 61 kg.. Fuck.. Jag skulle vilja väga 58 ca, men mer går jag inte ner just nu, det är liksom STOPP!.. Jag trivdes som mest med min kropp när jag var nere i 55kg men jag får tänka realistiskt, inte ska någon som är 171,5 cm väga 55 kg eller?

nä ursch är så trött på allt!.. fan va jag e negativ..

Skrivet av Maddeliix 7 juli 2008 klockan 11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0