Bilen

2009-11-12 - 22:12:48

Bilen blev godkänd..


Nice!..

Idag har det inte blivit nåt bloggande pga tidig morgon och har vart borta i princip HELA dagen.. Jag gick upp klockan 6, duschade av mig lite snabbt, sminkade och klädde på mig. väckte Emilio & Johan, klädde på Emilio. Vid 7 åkte vi till besiktningen men vi blev försenade för vi åkte helt fel, hehe.. Men bilen blev godkänd trots massa jäkla gnäll från besiktnings-killen om att den är alldeles för låg m.m. BLA BLA BLA!..

Sen kom vi hem, klockan var 9:15 så dom andra åkte till dagis direkt och jag gjorde massa vi behövde göra innan vi åkte. Så duschade jag igen för håret kändes inte fint.. Sen fixade jag iordning mig, ringde försäkrningsbolaget, ställde på bilen m.m.

Sen vid 12 eller nåt kom dom andra hem och då somnade Emilio nästan på stört, jätte trött var han. Mammas lilla fis som sover SÅ dåligt på nätterna.. Så jag kollade våra bästa år iaf sen vaknade Emilio och då åkte vi in till Södertälje så Johan fick klippa sig och jag köpte örhängena och lite bebiskläder och en body till Emilio, EXTRAPRIS!.. nice..

Sen åkte vi och kollade var Johan ska vara imorgon och till slut efter mkt snurr hittade vi det!. Efter lite tjaffs och så om vägen åxå, hehe.. Så kom vi hem för ca 1 1/2 timme sedan och då började vi med maten direkt och städade köket. Middagen blev Ris, Snitzel och gräddsås MUMS!!..

Nu sedan en halv timme ungefär städar Johan iordning lite och jag kollar tv men tänkte blogga lite innan det är läggdags. Skulle lätt kunna somna här och nu men det får jag inte göra än. Tror jag börjar bli förkyld åxå. typiskt!

Skrivet av Maddeliix 8 april 2008 klockan 20:31

Besiktiga bilen imorrn..


Heter det besiktiga eller besikta? hmm nu känner jag mig som värsta nollan som inte ens kan stava till det.. Men iaf imorrn ska vår BMW bli det och i bästa fall går den igenom.. Ska lägga ut bild på den sen. Vi har inte haft den påställd på typ 3 månader för Johan har haft den i garaget och fixat till den lite, det jag råkade pajja när jag körde den bland annat .. Han är och tankar den nu för imorrn vid sju ska vi vara på besiktningen och halv 10 ska dom vara på dagis så det blir en relativt stressig morgon..

Sen efter det blir det shoppa lite hoppas jag på, inget dyrt hade jag tänkt men en till mammatröja eller nåt till byxorna.. Och sen örhängena såklart!.. Måste fylla på mobilen åxå om Johan inte köper det nu när han är iväg.. Emilio och jag sitter här vid datorn och äter lite godis och har relativt mysigt, inget gap och skrik och båda är mätta och trötta.. Undra om det är nåt bra på TV ikväll, ska kolla upp det..

Skrivet av Maddeliix 7 april 2008 klockan 20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0