Bilder

2009-11-12 - 22:38:19

Förseningskassan & sammandragningar


Försäkringskassan SUGER, alltså när man ska lämna in något till dom ska det fanimej gå på nolltid men när dom ska betala ut pengar tar det evigheter.. Dom säger att från dom får in en sjukanmälan eller sjukskrivning så har dom 30 dagars handläggningstid, aa visst tjena!.. Jag vill ha mina pengar nu!.. Dom sa i torsdags förra veckan att jag skulle höra av mig i slutet på denna vecka men hell NO, jag ringde både fredags och nu sitter jag i kön för jag ska ha mina pengar. Min bebis kanske kommer denna vecka, vem vet och då har jag inte hunnit inhandla allt. Skulle behöva göra matlådor som jag kan ha i frysen så jag slipper laga lunch varje dag för med Emilio åt jag bara 1 gång om dagen dom första månaderna för jag hann inte mer..

och dessa sammandragningar alltså, jag blir så trött kroppen orkar liksom inte och idag har jag så jävla ont i nacken åxå!..

lite bilder nu då..

Här är en större del av vårt vardagsrum förresten för er som vill se ..

Stora badrummet, nu förstår ni kanske varför jag inte ville visa upp detta men såhär ser det ut änsålänge...

Uppdaterar senare igen.

Skrivet av Maddeliix 28 april 2008 klockan 11:20

Bilder..

Fråga mig INTE vad hunden gör men ful ser han ut ..

 

Emilio i sin svamp, MINI var han då.. Sweeeet!

 

Pappa & Emilio i somras, jag bara ääälskar den bilden..

Skrivet av Maddeliix 27 april 2008 klockan 18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0