Bilder på tillskottet i familjen..

2009-11-12 - 22:52:39

Tack så hemskt mkt för alla gratulationer!..

Idag är det PKU-test och hörseltest som ska göras medans Emilio är på dagis och imorrn är det hemma med båda själv en hel dag första gången.. Elin kommer runt 18-tiden för Johan ska på firma fest..

Inatt sov alla JÄTTE bra förutom jag för jag har haft sådan migrän och ont i mina njurar.. När alla äntligen sov var jag vaken..

Nu tänkte jag lägga upp lite bilder på tillskottet Micaela och resten av familjen; Here we go!

Emilio & pappa klipper gräset samma dag som vattnet gått. Vi väntar & väntar!

 

Vi alla på långpromenad. Så mysigt med hela familjen (DÅ)..

 

Magen ca 2 timmar efter vattnet gått...

 

Ca 1 1/2 dygn..

 

På BB

 

Sussar sött 3 1/2 dygn..

 

 

BÄSTA STOREBROR I VÄRLDEN!

Skrivet av Maddeliix 8 maj 2008 klockan 10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0