Bilder från när Emilio va färsk.

2009-11-12 - 23:17:32


 

 

 

 

 

 

 

Där kan ni jämföra lite bättre om dom är lika. När jag själv tittade nu på bilderna på Emilio när han är såhär liten så ser jag ingen likhet men om jag tittar på dom in real nu ser jag mkt likhet. så konstigt det kan vara..

Funderar på att slänga in en sockerkaka i ugnen, blev så sugen på nått gott efter att ha läst Millans blogg.. Men så tittar jag även på gamla bilder på min kropp innan Emilio och efter Emilio och inser att jag kanske inte ska äta massa onyttigt om jag ska få tillbaka den kroppen.. SUCK!

Nä har iaf ätit lunch nu (tacopaj & gurka) imorse va vi först på BVC i 1 1/2 timme, behövde fråga massa så det tog sin lilla tid. sen åkte jag till apoteket i järna och så kom jag hem vid prick 11.. dags för dusch nu iaf. kanske uppdaterar senare..

Skrivet av Maddeliix 4 juni 2008 klockan 11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0