Bilder..

2009-11-12 - 22:56:12

Jag är så arg och besviken och allt negativt man kan vara...

Åh jag är så arg så jag skakar.. fan att allt alltid ska gå efter alla andras pipa och jag får springa med som den ja-sägare jag är.. Fuck!.. Jag önskar verkligen jag kunde säga ifrån mera och säga vad jag egentligen tycker och tänker.. Förut för flera år sedan innan jag träffade mitt "kära" ex sa jag alltid vad jag tyckte och tänkte no matter what men efter honom så gör jag inte det. Jag funderar starkt på att slita mig loss från allt jag har och leva på egna ben, skaffa nytt jobb, flytta långt bort och starta en ny Madelene. MEN hur skulle mina barn må då?!.. Jag skulle ju självklart vilja ha dom med men inte tusan vill jag beröva dom deras pappa (som jag naturligtvis älskar)..

Prinsen!

Prinsessan!

 

Tack för kommentarerna folk! det gör mig iaf glad!.. Det blir inte mer uppdaterat än såhär idag för nu ska jag kolla tv sen hämta Emilio på dagis och då är det kaos (fast bra kaos) här hemma igen..

Skrivet av Maddeliix 13 maj 2008 klockan 12:59

Lite bilder igen.. Vem är lillan mest lik tycker du?

Aa helgen har vi gjort mkt så det har inte blivit någon uppdatering men tänkte lägga upp lite bilder iaf ..

Idag ska vi åka och shoppa lite för Johan slutar tidigt, wiie!!..

Någon som är mindre kul att jag troligtvis börjar få magkatarr, det gör sååå fruktansvärt ont och jag har svårt att äta men vi får se hur det artar sig..

Här är lite bilder över helgen iaf!..

Ska försöka ta ett kort idag med lillan utan mössa så får ni se hur mkt hår hon har.. MASSA!..

Förresten vem är hon mest lik av mig och Johan?

Älsklingen badar i poolen på altan i 25 grader YEAH!!

 

Gott med mariekex..

 

Hos morfar i sandlådan..

 

Sitter på pappas boxingssäck i sina nya kallingar och är så glad..

 

Softar i bilen..

 

Lillan 6 dagar

 

 

Magen 1 vecka efter.. Vill ha bort den lilla kulan där, hehe..

Skrivet av Maddeliix 12 maj 2008 klockan 11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0