Är så sugen på glass..

2009-11-12 - 11:41:18

Är så sugen på glass!

FAN, allt jag skrev försvann.. Jag som skrivit så långt men får väl korta ner det lite!.

Jag är sugen på glass iaf men den är slut. Så funderar på att be min käre sambo att åka och handla mina "cravings" och lite annat. Det skulle isåfall bli Daimglass, sandwich glass, Coca Cola, Banan som jag kan fritera, Fiskgratäng och cheesburgare. OJ va smal jag kommer bli ..

Ska göra köttfärsås och spaghetti strax, har lovat det idag eftersom jag nu lyckats ställa mig upp igen med denna jävla foglossning.. Men jag mår dunderilla men ska testa om det släpper efter maten men ikväll vill jag ha FISKGRATÄNG med majs!..

Grattis till plats 25 millan

www.metrobloggen.se/mybabygirl

Skrivet av Maddeliix 3 april 2008 klockan 15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0