Är dom lika plus HELVETES natt..

2009-11-12 - 23:16:15


Skulle egentligen vart ute på promenad med Helena just nu i solen men har knappt sovit en blund inatt eftersom Emilio somnade 23:00 (pga att han får nya tänder igen) då matade jag lillan fram till 23:30 ca eftersom hon vaknade. Sen vaknade Emilio igen så jag tänkte att nu é det väl morron då men kollade klockan och den var bara 01:38 och Emilio höll sig vaken till ca 2:45 sen vaknade lillan eftersom Emilio skrek så jäkligt innan alvedonen verkade så då höll hon sig vaken till 4:00 ca och låg och snuttade och skrek om vartannat och jag kunde inte somna om då för det var alldeles för varmt så jag somnade väl igen ca 5:00 och så ringde väckarklockan att Johan skulle upp 5:45 men jag somnade om strax efter sen vaknade Emilio ännu en gång ca 6:30 och åt en flaska välling sen somnade han om. Sen vaknade lillan 7 och då var det lika bra att hålla sig vaken eftersom vi alla skulle upp 8.. Om ni undrar hur jag kan ha koll på tiden så är det för att jag försöker se på ett ungefär när lillan äter..

Så nu har jag inte kunnat sova fast jag legat i sängen sedan 9:30, tror jag är för övertrött för att somna. Men jag har ju vilat lite iaf.. Men nu är det dags för en dusch och två alvedon iaf...

Tack Helena att du är min ängel och förstår och kan tala mig tillrätta och ställer upp, verkligen tack!..

men  nu först innan jag går gör jag ett likadant inlägg som igår eftersom ingen svarade på om ni tycker barnen e lika varandra.. Here we go!

 

Skrivet av Maddeliix 3 juni 2008 klockan 11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0