722:-

2009-11-13 - 13:46:12

nu är jag hemma, eller jag har vart det ett tag men har varken orkat eller hunnit blogga.. Var och köpte den där GPS´n, har dock inte startat den än men jag och Johan ska väl pilla lite med den under kvällen om vi får möjlighet..

Sen tankade jag bilen åxå, alltså helt stört att man tänker att 722:- för full tank och billigt.. Det är det ju givetvis INTE men det är billigare än sist jag tankade för då blev det 799,99:-. Hur i helvete kan soppan vara så äckligt dyr?!..

Jag får väldigt lite kommentarer tycker jag, lite tråkigt.. Iofs kan det kanske bero på att jag bloggar om såå oväsentliga saker? hehe..

Nu sitter mitt ex bakom lås och bom, precis som han förtjänar.. Jag väntar dock fortf på mitt skadestånd, får väl se om jag får det nångång..

Här är en bild på mig och katten när vi kommer överens (lillkatten alltså).. bilden är tagen under dagen och jag VET att jag ser knäpp ut, hehe..

Skrivet av Maddeliix 10 juli 2008 klockan 18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0